maandag 29 november 2021

Martel avond

Vanavond: strafplug, prikslip, martelpads, semitransparante suit + masker, penisgag, rvs + kettingen, 1u op slot waarvan eerste 30min met kleppen op.


Vanavond was het tijd om deze slaaf te martelen en laten voelen waar ik voor ben: afzien !

De enorme graf plug zat in mijn kut en alle prikkers door de latex prik slip en martel slip aan, penisgag diep in pijp bek vast en kleppen dus op, en gelukkig maar 30 minuten. Met kleppen op is zo hevige intensief. Enige wat ik kan doen is voelen van de enorme plug en prikkers en voelen wat voor ongemak ik zit.

Had de hush aan de voorkant bij kuis in latex gedaan en op omgeving geluid gezet. Dus maakte de tv of ik te veel geluid of kreeg ik een bericht op bull, ging de hush te keer tegen de kuis.

Deze martel avond was gelukkig nog level 1 maar wel al heel heftig . Zie wel voor me deze uit te breiden naar level 2. Maar hoe … ideeën ?

Latexslaafboy@gmail.com


Meer dan een uur had ik ook niet vol gehouden …. Kon niet meer zitten en de plug moest uit omdat ik moest kakken… buiten in een zak ging dat net goed. Nadeel van ruime kut🤔





Bewijs einde eind


Resultaat: 

Nederige groet! Reageren kan op elke post, anoniem kan ook ! na goedkeuring is Uw reactie zichtbaar !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Na goedkeuring van Meester zal de slaaf zo spoedig mogelijk antwoorden.