woensdag 24 november 2021

Kleppen op

Als ik met kleppen op moet zitten kost dan me veel moeite omdat ik me alleen maar kan concentreren op afzien. De hush die in mijn kutje raast en me tot waanzin neukt. De prikkers op mijn gevoelige harde tepels en de prikkers van de prik slip die me rond om pijn doen. 

Vanavond was het 45 minuten vast en in begin was het de eene onmogelijke orgasme naar de andere. Maar na 20 minuten was het alleen maar zoeken naar een uitweg die maar niet kwam en was het dus uitzitten, 
Gelukkig zie mij Meester niet dat nog langer moest maar was hij aardig en mocht de hush uit..



Nederige groet! Reageren kan op elke post, anoniem kan ook ! na goedkeuring is Uw reactie zichtbaar !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Na goedkeuring van Meester zal de slaaf zo spoedig mogelijk antwoorden.