maandag 13 december 2021

Thuis werken level 2

Het wordt nu tijd om ook het thuiswerken naar level 2 te brengen. ( andere ideeën zijn welkom via latexslaafboy@gmail.com of via anoniem bericht hier onder)

Opdrachten van mijn Meester;
 Meesterplug , prikboxer, prikbh, nieuwe suit met masker, rvs, kettingen op 50cm aan enkels en 80cm aan polsen, 3 x 4 minuten  rijden
Tevens rubber laarzen aan hele dag.

Tussen de middag gaat de gele opvallende regen overall over het latex voor de wandeling met hond.






Nadat ik 4 x 4 minuten had gereden ( 1 extra als straf dat ik aangaf dat ik zo hoerig geil was) was de dag eindelijk voorbij.. maar mijn Meester had nog een keer extra opdracht voor de avond : de king plug voor 43 minuten in al uitgewoonde kut en avond slapen met balplug en prik boxer 










Nederige groet! Reageren kan op elke post, anoniem kan ook ! na goedkeuring is Uw reactie zichtbaar !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Na goedkeuring van Meester zal de slaaf zo spoedig mogelijk antwoorden.