donderdag 2 december 2021

full latex werkdag

vandaag was weer een geile werkdag in full latex , prik boxer, prik pads op tepels, en de enorm grote Meesterplug in mijn hoerige kut.



deze maakte me al snel zo geil dat ik aan het zoeken was om te kunnen spuiten, en de eerste keer rijden op de plug maakte het nog erger, en geloof me ik had me laten gaan, maar helaas kan ik niet klaar komen met deze kuis. 
de Meesterplug rijden film : link hier 

ook moest ik een pis shake als ochtend hap en de tussen de middag was Brinta pap van pis en geil.
een hele slip met geil werd zichtbaar toen ik de shake gin maken, en dit ging allemaal mee in de shake. de geur en smaak was erg vernederd .
pis en geil opvangen in shake beker film : link hier
pis shake maken en drinken film link hier

tussen de middag moest ik een rondje buiten lopen met mijn hond, ik trok mijn rode trainingspak aan over mijn latex, en deed de hals ketting met "master slot" zichtbaar aan de buitenkant. masker ging natuurlijk af. tijdens de wandeling werd ik geneukt door de plug en maakte de prikkers mij pijnlijk geil duidelijk dat ik een slaaf was, zachtjes kreunend liep ik rond.
thuis aangekomen was het tijd voor de middag hap : pis en geil en daar een Brinta gezonde pap van.
door dat mijn blaas erg vol zat, was het een behoorlijke hoeveelheid pap. De smaak is afschuwelijk maar er zat niks anders op dan alles naar binnen werken. de vernedering maakte me achtelijk geil
pissen in kom voor pap film link hier   en pap eten en vernederd worden film link hier


terug boven aangekomen weer plaats genomen op de harde bureau stool, en dus de meesterplug weer diep in kut, aangezien de pauze nog niet voorbij was, en een bullchat bezoeker vroeg wanneer ik weer ging rijden ( duidelijk blog lezer). ging ik de laatste keer de plug rijden met een balgag in bek

ik liet me meerder keren volledig gaan tijdens het rijden van de plug, maar van klaar komen kwam geen spraken van. ook al weet ik dat het niet is toegestaan van mijn Meester, was ik zo geil dat ik me niet meer kon inhouden. dit zal mogelijk gevolgen hebben ....  de geilheid overnam mijn verstand.

dank U Meester voor weer een geile werkdag 

Nederige groet! Reageren kan op elke post, anoniem kan ook ! na goedkeuring is Uw reactie zichtbaar !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Na goedkeuring van Meester zal de slaaf zo spoedig mogelijk antwoorden.