dinsdag 2 november 2021

Straf plug

Om nog meer te trainen voor next level “kutje open” 
De straf plug weer uit een kist gehaald. Deze is 0,5 cm dikker dan de king plug (6cm dik) en is echt een straf om in te hebben zo groot.
Omdat mijn Meester weet dat ik voetbal wil kijken , kleppen dus op na dat ik 5 lange pijnlijke munten. Rijden op
De plug . Prik slip aan en prik pads op tepels onder de strakke latex body. 
Hierna 30 minuten met kleppen zitten. Mijn Meester had daarna nog gestuurd dat ik 3 minuten extra moest rijden dus toen ik dacht ben klaar, moest ik nog 3 minuten raggen op de plug en in de prikkers .

Na dat ik kleppen afgedaan had was de wedstrijd nog niet afgelopen en bleef ik zitten, maar toen er nog 10 minuten meesten kon ik niet meer ,en ben stand dit verslag gaan typen ‘’met alles nog op zijn plaats, en toen waren er ook nog 5 minuten extra tijd… morgen weer voetbal… Ajax 
Dit was een echte next level training .






Eind resultaat een uitgewoonde kut, billen ,ballen en tepels die in brand stonden , een klitje die leeg was gelopen met geil wat ik netjes oplikte 
Wel veroorzaakt de plug altijd aandrang, dus kwam gelijk van alles mee, na verwijderen van de plug …





Nederige groet! Reageren kan op elke post, anoniem kan ook ! na goedkeuring is Uw reactie zichtbaar !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Na goedkeuring van Meester zal de slaaf zo spoedig mogelijk antwoorden.