donderdag 11 november 2021

Permanente kuisheid

Hoi bloggers, lezers,


Ik, Meester Vic, ben van absolute mening dat een slaaf (slaven in het algemeen)  bestaat om te dienen en genot te geven aan de Meester en anderen. Enig eigen genot hoort daar niet op zijn plaats en zeker niet het genot van klaarkomen! Daarom eis ik van mijn slaaf obsolute kuisheid. Een slavenpik dient enkel om te zeiken voor de rest moet dat stukje vlees compleet genegeerd worden!

Ondanks dat ik graag erecties en veel zaad zie, wil ik dat niet bij mijn slaaf zien. Anders is het geen echte slaaf. Vandaar dat het ook zo moeilijk is om een gepaste slaaf te vinden.

Ook het aanraken is not done. Een slaaf moet met de gedachte leren leven dat zijn pik niet bestaat.


slaaf kant van kuisheid:

 

Als het op kuisheid aankomt, ben ik een grote fan en in de loop der jaren ben ik er echt van gaan houden en omarmen.

Mijn Meester wil dat ik permanent in kuisheid zit en blijf dus zal ik mijn klitje dan ook niet meer zien. Klitje is voor pissen en lekken als dank voor gebruik van lusten van mijn Meester. 

Waarom gooi ik dan niet de sleutels weg zou je kunnen vragen, dat komt omdat ik soms voor werk moet vliegen en dat gaat dan met een plastic kuis en slot, want met metalen kom je niet voorbij de douane.

 

Je raakt gewend aan kuisheid

Na verloop van tijd past je lichaam zich aan, maar krijg elke ochtend nog steeds een odol en voel constant het verlangen om aan te raken. Met deze juiste kuisheidskooi voorkomt enige vorm van genot en orgasme is onmogelijk, en geloof je ik heb het geprobeerd. Sommige  dagen van extreme frustratie, evenals dagen dat ik dit geen probleem is. Hoe moeilijk het ook mag lijken voor andere subs onder jullie die niet in kuisheid zijn geweest om te geloven, het wordt gemakkelijker en je raakt eraan gewend om opgesloten te zitten.

 

De kuisheid mindfuck

Nu, na een lange periode in kuisheid, gebeurt er iets geweldigs. Je begint de kuisheid mindfuck in het spel te voelen komen. Je wilt niet alleen klaarkomen, maar tegelijkertijd wil je meer ontkenning. Je begint te verlangen naar de controle over kuisheid en wilt meer. Je merkt dat je meer onderdanig bent en verlangt naar nog meer controle over kuisheid en dus is de kuisheid mindfuck in volle gang. Om eerlijk te zijn, sta ik versteld van wat er gebeurt met langdurige kuisheidsslaven en hoe de mindfuck van kuisheid hen grijpt en het ontroert me mateloos !

 

 


 

Nederige groet! Reageren kan op elke post, anoniem kan ook ! na goedkeuring is Uw reactie zichtbaar !

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Na goedkeuring van Meester zal de slaaf zo spoedig mogelijk antwoorden.