maandag 1 november 2021

Maandag thuis zien/werken

Opdrachten:
 nieuwe suit + masker. Ribbel, prikboxer, prikpads, boeien, kettingen met max afstand tss handen 75cm en enkel 50cm.
2x pis
2x brintachake
Middag is brintapap
2x3min rijden
1x3min pijpen

Verslag:
De dag begon om 8:45 met het plaatsen van de ribbel plug in mijn hoerige kut. Hierna prik boxer, catsuit en prik pads op tepels. Rvs boeien om, riem rond middel en een latex open masker op. Korte kettingen zoals opgedragen door mijn Meester.
Ik had veel water gedronken om zo geen last van mijn buik te krijgen van de vele pis, dus de aandrang kwam al snel voor de eerste pis drinken. 


Rond 10 de Brinta ochtend Shake en om 11 uur met bal gag in de eeesre plug rijden sessie. Ik knalde bijna tegen het plafond van geilheid en gefrustreerd dat klitje niet kon spuiten , maar ja dat recht is mij ontnomen.
Ook de daaropvolgende pijp training maakte me knetter geil. Soms wat wat kokhalzen, maar alles voor mijn Meester 



Tijdens de middag pauze 1 van de vernederendste dingen de pis Brinta pap lunch, met als extra bakken met geil. Elke hap schiet mijn klitje in de kuis strak en gaan er golven van vernedering door mij heen, door een vieze smaak is het lastig weg happen, maar alles voor mijn Meester .







De middag wandeling met hond was een enorme opgave, omdat de plug mijn overgevoelige kut hard raamde , de prikkers van de boxer en pads op tepels mij enorm martelde. 
Over mijn latex had ik een rode huis pak om zo netjes in gear te blijven 

Het was weer een extreem geile dag, op een manier dat ik vind dat een latex slaaf hoort te werken thuis😉
Dank U Meester 

Nederige groet! Reageren kan op elke post, anoniem kan ook ! na goedkeuring is Uw reactie zichtbaar !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Na goedkeuring van Meester zal de slaaf zo spoedig mogelijk antwoorden.