maandag 8 november 2021

Kut uitwonen

Vandaag weer een werkdag in full latex, geheel met korte kettingen, prik slip en padd, en natuurlijk ribbel in kut.

Omdat ik een geile anaal hoerige slet ben . 2x3min rijden en 1x3 min pijpen

Als extra opdracht 1 x 5 minuten op harde kruk, gag in oogkleppen op en de kut uitwonnen..

Verslag:..
Nadat ik wat echt gewerkt had, en wat teams meeting ( zonder cam) was het tijd voor de opdracht om 5 minuten te gaan rijden op de plug op het krukje met oogkleppen en gag in. Al snel was duidelijk dat dit een lijdensweg werd want genot was geen sprake, de prikkers ramde in kuis en ballen , tepel pass deden vrolijk mee in de kwelling.
Van de ene onmogelijke orgasme naar de volgende en het werd steeds ongemakkelijker en pijnlijker

Spuiten was enige wat ik wilde maar onmogelijk gemaakt door de kuis, natuurlijk mag en wil ik het ook niet





De 5 minuten rijden van de plug was extreem, meerdere onmogelijke orgasmes en pijn van prikkers 

Daarna was het tijd voor pijp training , dit blijft soms kokhalzen zijn als ik hem diep houd, zoals Meester dat wil. Later wat zitten lezen online hoe dit te verbeteren 

daarna was het tijd voor de 2e plug rij training, en ik kermde het uit van ongemak en pijn. maar gewoon de opdracht uitvoeren was wat in mijn hoofd zat. het ongemak van niet kunnen klaar komen had zijn tol op mijn lichaam en was uitgeput.

Afgesproken was geen pis, door wat onderzoek van ons samen blijft dat te veel pis slecht is voor nieren. Maar geen pis was beetje wennen en vreemd. De middag hap was bijna saai zonder Brinta 

in de middag de 3e rij training van 3 minuten rijden. weer was het  ondergaan en zoeken naar adem .

de rest van de middag was het gewoon werken en soms even een loopje voor thee of een snack om de druk van de plug te halen. wandelen was ook geen pretje omdat de kettingen en de prikkers het lastig maakte.
om 17:04 alles uit gedaan en de verdiende douche gepakt. 

Nederige groet! Reageren kan op elke post, anoniem kan ook ! na goedkeuring is Uw reactie zichtbaar !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Na goedkeuring van Meester zal de slaaf zo spoedig mogelijk antwoorden.