donderdag 29 oktober 2020

Werkdag thuiswerken full gear

 Vandaag was de opdracht: Voor morgen .... Plug in reet. Prikslip. Prikpads. Transparant catsuit. Harnas. Hand en polsboeien. Halsband

Mijn eerst gedachten waren : veel te veel gear en veel te warm om geconcentreerd in te kunnen werken ...

Maar goed geen keuZe dus smorgens alles om in aan zoals opgedragen . En al snel was ik natuurlijk bloed geil en was ik aan soppen .was gelukkig wat rustig op werk, want blijf er bij dat het anders te veel zou zijn. Of zou het toch wennen zijn ??

Een plug in mijn kutje is een must, leidt al wat minder af dan in begin, maar wordt er nog steeds erg hoerig van.. met gevolg een koppende pik tegen de prikkers en daar door soms even opstaan van stoel voor wat verlichting 

Pissen was natuurlijk erg lastig om de lagen aan de kant te doen en dan zittend als een slet op de wc het te laten lopen. Gelukkig hoefde ik het niet te drinken, omdat ik zelf even een pauze had aangevraagd bij mijn Meester. Gezondheid laat me beetje in de steek ( veel verkouden, geen Corona!!)

Aan het eind van de dag zag ik bijna scheel van geilheid en kon toen de timer 17:00 gaf eindelijk alles uit doen en een korte douch nemen. Voor wie weet vanavond weer latex 😉

Dank U Meester voor weer een geile opdracht 💋💋💋






Lekkage netjes opgelikt natuurlijk 😛



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Na goedkeuring van Meester zal de slaaf zo spoedig mogelijk antwoorden.