maandag 31 juli 2017

Chastity - kuisheid 24/7

Ik ben in 24/7 in kuisheid, dit vind ik bij slaaf zijn horen. Geil en gewillig zijn en blijven voor mijn een Meester.
Klaar komen met pik vrij is er niet meer bij !
Enige wat er verbeurt is soms als ik zo geil ben tijdens een opdracht dat hij spontaan gaat spuiten, of als ik mijn prostaat met een plug neuk, en zo klaar melk. Dit moet af en toe gebeuren voor een goede doorstroming !!

Verder ben ik geen trek slaaf die mijn pik er uit WIL hebben, en geniet dus van mijn kuisheid.
Mijn huidige kuis kooi is erg klein, en houd mij pik vernederend klein.
Doet dit zeer?  Ja dit kan soms erg pijnlijk zijn, in de ochtenden bij de odol met wen volle blaas, wil mijn pik door de kuis heen.

Of als mijn meester mijn weer pis laat drinken of ruiken, dit is een soort druks voor mijn, en wordt mega geil

Kort om een kuisheid slaaf zoals ik
Is er op uit om te dienen

De sleutels van mijn kuis worden beheert door mijn Meester, en zitten in een kluis, waar van de code door hem wordt beheert. In nood situaties, zeg ziekenhuis, kan hij de code geven en kan ik bij de sleutels. Maar deze zijn er al niet meer uit geweest vanaf 1-1-2017







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Na goedkeuring van Meester zal de slaaf zo spoedig mogelijk antwoorden.